top of page

MITSUBISHI OUTLANDER HYBRYDOWY 2020

Uwielbiam czuć moc pod nogą, Chociaż ty, razem rękę mam cięższą bo w gipsie. Właściciel Fergusona był gotowy na wymianę... nawet spróbowałam się przymierzyć :)

Nowy Outlander to jednak nie tylko nowy grill, zderzak czy lepsze materiały we wnętrzu, zegary, o niebo lepszy system multimedialny ( uwaga to Mitsubishi Sound System) , Podoba mi się panel klimatyzacji który zyskał klasyczne pokrętła oraz bogatsza w przyciski kierownica ...a zwłaszcza w tryby jazdy ! tak Outlander zyskał tryb jazdy SPORT i SNOW.

chociaz jest zdecydowanie bardziej elektryczny ...to spalinowy silnik też zmieniono na 2,4l ( poprzednio 2l) jego moc wzrosła z 121 do 135kM, moment obrotowy z 190 na 211Nm.

Niestety na autostradzie przy prędkości 130-140km/h był żarłoczny jak ten z Fergusona prawie 13 l/100km, co uświadomiło mi że przecież PHEV to luksusowe aut miejskie. On aż wymusza by korzystać z napędu elektrycznego, szkoda ze nadal mimo więszego akumulatora można na prądzie przebyć zaledwie ok 45 km, Wiem to że do 60km/h jedzie na prądzie jest oczywiste, ale ze syatem na trybie sport w trakcie przyspieszania włącza silnik spalinowy dopiero ok 130km/h !. w tym momencie az czuć dokatkową moc. Chce się zyć i zaszaleć ...tylko nie na drodze proszę. Zapewne tu też działa zwiększona moc tylnego silnika EV zwiększona z 60 na 70 kW.

Po mieście udało mi się zejśc ze spalaniem do 6,4 l chociaż nie zawsze udawało mi się jeżdzić oszczędnie :)

Odmieniony Oulander może przewieśc do 7 osób mając bagażnik o pojemności 463l , to daje możliwości wyjazdu na takie na wycieczki za miasto na jaką sobie pozwolilismy odkrywając przy okazji że zmienione zawieszenie luksusowo wiozło nas polną drogą jak asfaltem.




Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page